Vernissage!

Vilken otroligt rolig dag vi haft tillsammans, hela 124 besökare!!! Det måste vara något slags vernissagebesökar-rekord för Åmål, eller? Rätta mig om jag har fel. I vilket fall som helst har dagen varit helt fantastisk! Tack till alla som närvarade idag och jag hoppas ni kommer tillbaka. Tack Rebecka för all hjälp och tack Stefan för fint invigningtal.
Crowded
Entusiastiska besökare

Det är verkligen intressant hur samtal kommer till när personer träffas på en speciell mötesplats. Idag har jag fått berättat för mig att Bergsgorillan i Kongo dödas för dess händer och fötter ska används som askfat. En annan besökare delade sin erfarenhet av svårbegripliga dokument (som de översatte först) som ska fyllas i för att hans fru ska få bo i hans hemland.
Världsproblem eller inte- det spelar ingen roll, huvudsaken är att det väcks en hopp om att vi kan förändra saker till det bättre. Och vi KAN förändra tillsammans!
Tack för idag, igen!
- 2011-05-14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Bidra med en idé

Arrangörer